Nurkck Aaa benim kızımda 29 kasımda Doğdu ben doğum günü kutlamayı düşünmüyorum bir çekimle anlaştım stüdyo çekimi yaptırıcam 1 yaş çekimi birde aile çekimi olucak çekim yaptıracağım yerde doğum günü konstepti şeklinde pastada olucak sadece resim çekimi istedim çünkü 1 yaşında olduğunu için birşey anlamıyor diğer yaşlarında daha güzel ve anladığı şekilde kutlamayı düşünüyorum malum koronada var kimseyi çagırmayıda düşünmedim o yüzden evde kutlamayı isterseniz bi düşünün ☺️