Beraatyesimm Meraba bayanlar bebeğim 4 bucuk aylık olucak 3 saate bir 4 ölçek mama ve sütümü veriyorum günde iki kez mama geri kalan sütümü sağıp veriyorum hesapladığımda 7 kez 840 cc eder toplamda siCe iyimi yoksa yükseltsem mi
Sevgiyumagim Beraatyesimm bebekten bebeğe değişiyor. Mesela benim bebek 2.5 aylık . 1.5 aydır hep 90 CC veriyorum . Fazlasını kusuyor. Kilo alımida iyi. Ki kilolu doğdu. 2 ayda 2 kilo almış. Her ay 1 er kilo. Yani bebeğiniz doyuyorsa. Doyduktan sonra uykuya geçiyorsa yeterlidir. Boşuna midesini büyütmeyin derim. Ben korkuyorum mesela mama bebeğimi sisirecek diye. Bende anne sütü veriyorum aralarda. Günde 4 kez 90 CC veriyorum.
KonudanBagimsiz Bu soruyu doktoruma sorduğumda ‘bebekler robot değildir’ demişti 😊 Yiyebileği miktarı kendi ayarlarmış.Cc hesabı yapmamamı söylemişti🌸