Kuzeyinannesj Bizde ikinci ayda çektirdik çocuk doktoruna gitmistik 1 ay kontrolune o yönlendirdi tam 2. Ayına girdigi gün çekildik. 2 aylikkenn öneriliyor canım gec kalma bence. Birde randevulu git ve erken gitme vaktinde gitmeye calis çocuk bölümü kaynıyor mevsim değişikliği salgını var bebiş hasta olmasın. Doktorun önündeki sırayı görünce aklım çıktı çocuğuma bulasicak diye öksüren tiksiran birsuru yavrucak vardı yazık.