Kizim 11 aylik
Sabah uyanınca formül mama veriyorum, 1 saat sonra kahvaltı yapiyor.
Hergun beyazı ile birlikte yumurta (bazen sebzeli omlet , bazen haşlama)
Zeytin, peynir, salatalık, ıhlamur vb
Öğlen genellikle koyu kivamli çorba yapıyorum.
Akşam da bizim yedigimiz yemeklerden veriyorum. Ara öğünlerde meyve veriyorum.
Yatmadan da yine formül mama içiyor.
Elbette iştahı hergun ayni olmuyor. Bir gün gayet iştahlı vyerken, ertesi gün zar zor iki yudum yedirdiğim oluyor. Yemek istemediği zaman zorlamiyorum.