ilknurcelik Kızlar kesinlikle karşılaştırmak için sormuyorum. Annem tutturdu doymuyor çocuk diye sırf kilosunun normal olduğununa inandırmak için soruyorum?
Elf Benimki neredeyse 6 aylık 7800 dü en son 71cm 4260 dogmustu sadece anne sütüyle besleniyor 3 aylıkken 7 olanda var her çocuk okadar farklıki aylık alımları önemli genetik faktörler var 2 tane diş çıkardık bu süreçte yani deneyimler var 😁 anneler yapar öyle bence ikna etmeye ugrasmayın saglık olsunn 👍🏻☺️Saglıksız derecede zayıf değilse normal se yada biraz altındaysa hiç üzülmeyin taşıması zaten cok zor😁
Janss ilknurcelik 2215 gr doğdu miniğim . 4 ayımıza 12 gün var 6200 gr ❤️ Benim annemde oğlum gık dese aç bu diyor . 10 dk oldu doyuralı diyorum yetmemiş diyor 😂 İkna etmek çok güç 🤷🏼♀️
Meray At yarıştırır gibi bebek kilosu yarıştırıyorsunuz 🤗 Benimki 10 aylık 8,5 kilo hala sizlere göre çok zayıf olsa gerek :(
[silindi] ilknurcelik ben daha bu sabah götürdüm kontrole. 3 ay 22 günlük 6100 gr 63 cm. Doktor normal ölçüleri dedi. 6 aylık bebeğin en düşük kilosuymuş bu kilo. Bana da çevre çok zayıf diyor ama umursamıyorum. Doktordan daha iyi bilemezsiniz diyorum 🤦🏻♀️
[silindi] [bilinmeyen] 🤣 benim annemde aynen böyle. Bebeklerin midelerini bizimki gibi sanıyorlar sanırım 😊 aç bu çocuk 🤦🏻♀️