15 gün önce pozitiftim. Eve gelen filyasyon ekibi ve aile hekimi aradı 10 gün zorunlu izolasyondasınız dedi. Bende 12 gün izole olup 12.günde pcr testi yaptırdım negatife dönmüştüm fakat hes kodum hala riskli görünüyo. Bugün 15.gün ve 14.günde takılı kaldı. Negatif olunca otomatik kapanması gerekmiyor mu? Ne yapmam gerekiyo bilgisi olan var mı?