Raziyeee oğlum 15aylık aynısı canım, ama bir dönem olduğunu düşünüyorum ben tabii büyüdükçe geçmezse vs destek almayı düşünüyoruz eşimle. Oğlum öyle davrandığında ani tepki vermiyoruz inatlaşmak istemiyoruz, dikkatini dağıtmaya çalışıyoruz. Kendine çok vurduğunda hadi gel birbirimize cici yapalım diyip vurmak yerine ona teşvik etmeye çalışıyorum. Bazen işe yarıyor bazen yine yapacağını yapıyor tabii. Açıkçası endişelenmekte haklısın bende çok endişeleniyorum ister istemez hep böyle mi olcak büyüyünce şiddete meyilli mi olcak vs ebeveynlik işte ☺️
Ama dediğim gibi bence bu bir dönem ve geçicek🙏🏻