Bebeğime kendim yapıyorum bebek biskuvisini ama olmuyo bı turlu ya sert oluyor ya tadı kötü oluyor bebegimde zaten hiç severek yemiyor haliyle. Aslında paketli gıdalardan uzak tutmaya çalışıyorum bebeğimi henüz 7.5 aylık ama organik bebek biskuvisini gönül rahatlığıyla verdiğini söyleyen anneler var sizler bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz, masum mu sizce bu bisküviler?