Araba piyasasıda suan çok kötü , bugun satsan yarına aynı fıyata aynı arabayı almazsınız demek okı arabada altın gıbı oldu artık hergun artıyo , bu pandemıde arabasız olmuto satıp 2 ay bklıycgne bıde arabasz klcan , zaten hergun arabada deger artıyo gerek yok yanı al sata, haa şunu yaparsın sattın yerune baska arac al onuda 2 ye aldıysan 3 e sat , yıne al yıne sat o şekıl olur al sat ile