kartanemmm Smyyeaknc bebegim 7 aylık oldu hala olmadım beklemedeyim sanırım olmamayada alıştım benim hep sancılı gecmistir genelde. Böyle gayet iyi 😎👌
Seymayusufalim Bebeğim tam 3 aylık olduğu gün oldum regl normalde çok sancılı geçerdi regl günlerim ağrı kesiciz duramaz ağlardım gayet normal sanki regl değil gibiydi böyle devam eder inşallah 🤣🤣
Asyaveben Smyyeaknc 9ay oldu tam ama.hala olmadım. doktora sordum normalmiş ilk bir seneye kadar hatta iki sene düzensizlik bile olabilir demişti.Beklemedeyim.