Kızlar odasını ayirdim şimdi bizim odaya geliyor ağlayarak yanına çağırıyor yatmazsam dahada artıyor sakinlesmiyorda ne yapmam lazım Gece yanından ayrıldım mi farkedince yine aynı. Kaç gündür uğraşıyorum geçen gün altıda tam uyudu.. ondan önce yatirdim odama geçtim tekrar geldi ağladı tekrar yatırdım flan çok üzülüyorum kıyamıyorum da. Uykuya bazen pispis bazen kendi nadirde ayakta sallayarak geçiyor. İki yaşında şuan