Kızlar merhaba bizim iki aylık aşımız yapılacak yarın rota aşısınıda yapmak istiyorum ama sağlık ocağındaki doktorum bende çoçuğuma yaptım aynı gün ikisini yapmayalım yan etki çok oluyor çoçukla huzursuzlaşıyo dedi aranızda bu şekilde 2 ci ay açısını yaptıktan 1 hafta sonra rota yapan varmı sorun yaşadınızmı bana 1 hafta sonra yapılması sanki zamanı geçer gibi tecrübe edeniniz vardır diye sormak istedim birde 2 ci açısından hemen sonra ateş çıkıncamı calpol verdiniz yoksa aşıdan hemen sonramı