Gorkeminannesiii Kızım 15 aylık boyu 73cm kilosu 9,5
Doğum kilosu 3950 boyu 51cm di.
Ben 170 eşim 175 boyunda.
Ama eşimin aile tarafı kısa. Genetik diye bir şey var anne babadan geçmese bile atalardan geçiyor. Hiç takmayın. Her bebek birbirinden farklı. Bende çok takıyordum ama artık saldım bazı şeyleri kabul etmeye başladım. Gitmediğim doktor kalmadı diyebilirim. En son artık kısa ve zayıf diyen doktorlara gitmeme kararı aldım gerçekten nasıl doktor olmuşlar anlamıyorum.
Sorun olsa o kadar doktora götürdüm endokrinolojiden tutunda gastroenterolojisine kadar. İlla çıkardı. Demek ki genetik ..