Mlkdr mthnflzr merhaba 🌸kızım 3 buçuk aylık gazlı ve kolik bir bebekti ve inanın benden başkasında sakinlesmezdi,ki hala öyle.o yorgunluğa rağmen gece tık sesini duysam uyanıyorum bence hiç endişelenmeyin annelik iç güdüsü illaki uyandırıyor 🙂
mthnflzr Mlkdr Allah yardımcınız olsun inşallah, valla uyanıyorum ama çok çok korkuyorum eşime de güvenemediğimden daha çok korkuyorum :(
minnoscan mthnflzr sizinki uyanamıyor benimki uyanmamak için çocuk doğdu doğalı ayrı odada uyuyor 10 aydır bambaşka bir adamla birlikteyim