Cemreninannesii1 Öncelikle çok geçmiş olsun.
10 ay önce alan bulaştı bize Allah düşmanıma bile vermesin. Eşim ben ve 2 kızıma bulaştı.
https://imgyukle.com/i/kI20Nh
Bu kremi gidin sağlık ocağında yazdirin sonra eczaneden hazırlatın.
Kremi gece uyumadan önce evdeki herkes aynı saatte sürecek. Boynunuzdan başlayıp yüzünüz hariç heryerinize sürün genital bolge de dahil. Krem sürülmeye başlanmadan önce evdeki herşey ama herşeyi poşetleyin hava almasın. Ben yataklarimizi bile streç film ile sarıp havasız bıraktım. Sonra bi odaya koydum o odaya hiç girmedik. Halıları toplayıp yıkamaya gönderin.
3 akşam üst üste süreceksiniz. 4. Gün banyo yapacaksınız. 1 hafta bekleyip yine 3 akşam sürün 4. Gun banyo yapın. Son kez banyo yapmadan önce bütün evi silin kapi kollari gibi sık kullanılan yerleri özellikle sirkeli su ile silin. Ben eşyaları neredeyse 2 hafta açmadım tedavimiz bitince koltukları yıkamacı çağırıp buharla temizlettirdim.
Bebeğiniz 6 aydan küçükse eczaneden ayrıca kükürtlü vazelin hazirlatin ben küçük kızıma onu kullandım büyük kızım ve biz diğerini kullandik. Eger kilouysaniz fazla yaptırın bize yetmemişti bi daha yaptırdık 😅
Allah yardımcınız olsun bunları yapın İnsallah kurtulursunuz. Ben yine bulaşacak diye korkuyorum. Tekrar geçmiş olsun..