Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak 2 aylık bebeğim mamayı sarılık için vermiştim yeni kesmeye başladım emzime danışmanına da gittim sütün yeterli kesebilirsiniz dedi ama sağıp veriyorum biraz biraz da emziriyorum emmeyi tekrar öğrendi şırınga ile besleme sayesinde fakat doydumu tam emin olamıyorum içimde hep endişe kalıyor özellikle de geceleri oluyor bu endişe çünkü gündüz daha sık emziriyorum ama gece uyuya kalabiliyorum bazen nasıl emin olabilirim doyduğundan