Melekkanne biz de 3 ay 20 günlüğüz, ayni sebepten dolayı 1 haftadır antibiyotik ve balgam sökücü kullaniyoruz. Çok tereddüt ettim ama mecbur kaldım, hala biraz hırıltı, öksürük var, balgam ve burun tıkanıklığından muzdaribiz. Allah yardımcınız olsun, sifa versin miniğe 🙏🏼