Bizimki de grip, ilk gün öksürük ve ateş oldu bugün 3. Günü bitti ilk günden sonra bir daha ateş olmadı ama öksürük devam ve burun tıkanıklığı da var. Deniz suyu gibi bir sprey var ondan sıkıyorum sadece keyfi yerinde olduğundan geçmesini bekliyorum, inşallah uzun sürmez çok stres oluyor insan