Bozzzzy cok gecmis olsun. Benim alerjik astimim var ve su an pozitifim ama solunum sikintisi yaşamadim hic. Bj de hastaliga yakalandigimdan beri pozitif düşünmeye çalışıyorum o da cok onemli moodum düşününce daha hasta hissediyorum açikcasi. Demem o ki alerjik astimim var diye kafaniza takmayin. Doktorunuzu arayin ilac yazar belki bana ilac yazdi mesela doktorum . Saglikcilarin verdigini emzirdigim icin icmedim dr da ona gore verdi. Bi de bol bol su 8cin.limonlu sirkeli sade . Ihlamurun icine bal zencefil zerdecal limon katip icin.
Sut urunlerini ve yumurta ,tatli tüketmeyin. Kesinlikle bu hastaliga iyi gelmiyor.
Etli,tavuklu yemekler ya da balik vs tuketin. Ya da pirasa gibi kan sulandirici yemekler yapmaya calisin.
Biz bol bol corba ictik grip gibi gecirdik iyilestik bile bugun 9. Gün.