Kızlar,bugün kızıma uyku tulumu sipariş verdim1.2 tog olduğunu söylediler.Fakat memleketteyiz ve hava gerçekten çok soğuk.Kalorifer açtık ta zar zor ısıtıyor evi.Body üzerine pijama üzerine uyku tulumunu giydirdim.Sizce üzerine battaniye de atsam mı?Evimizde olsaydıl kesin örtmezdim ama burada biraz endişeliyim