123_lutfiye Hanımlar merhabalar kızım 6 aylık ek gıdaya gecicez bu Penelopegurme doğal sebze çorbalarindan alıp deneyen oldu mu ? Çocuklar sevdi mi alıp almama konusunda kararsizim
1anne_xd 123_lutfiye bende aldım çalışan anneyim o yüzden çok pratik oluyor gerçekten çocuğum h bişeyi yemediği için onuda zorla yediriyorum farklı bişey olmadı yani sıkıntı bizde ama çorbalar dan almıştım çok memnun kaldım
Gizoooo 123_lutfiye biz 6 aylığız tadımlar yapıyoruz 7 ayda başlayacağım bende bir kaç ürünü almayı düşünüyorum arkadaşım kullanıyor çok memnun arkadaşlarıda fabrikalarını falan ziyaret etmiş çok temiz bir yermiş. hata arkadaşımın başına şöyle birşey geldi kargoda bir paket patlamış arayıp söylemiş lütfen siz onu atın biz size yenisini göndereceğiz diyip hemen yenisini kargolamışlar
123_lutfiye Evde hepsini yapamıyorum (çalışan anneyim) doğal olması şekersiz olması dikkatimi çekti araştırıyorum, önerir misiniz ?
123_lutfiye KonudanBagimsiz yaaa peki hangi çorbaları aldınız size zahmet olmazsa söyleseniz alsam , çünkü epey seçenek var 🤗
KonudanBagimsiz 123_lutfiye https://resimyukle.io/r/RMjKzg8qZW açılacak mı bilmiyrm .6. Ay çorba paketinden aldım set halinde,birde muhallebi çeşitleri.
KonudanBagimsiz 123_lutfiye https://resimyukle.io/r/fJcb7ejRFc genelde evde kendim yapıyorum ama çorbalar da gayet güzel.Zaten doyumluk vermiyrm 5 buçuk aylık bebeğim henüz.