Seydameva Babyluna bu şişeyi kaynar suyun içine koyuyorsunuz ısınınca biberona döküp bebeğe içiriyorsunuz kullanımı çok basit hele ki bir yere gittiğinizde 😊 bildiğiniz mama
1ana_2evlat Ben dogum yaptigimda hastane vermisti bundan sıvı oluyor içtiği kadar alip ilitip veriyorsun