Hanukasi kendim yapıyorum cnm 5 dk bir işlem ve çok lezzetli oluyor 1 litre günlük sütü kaynatıyorum şişe süt tercih ediyorum yani kaynadıktan sonra içine 1 limonu sıkıyorum yavaş yavaş karıştırıyorum ztn direk kesilmeye başlıyor hemen süzgeç ya da kumaş kese içine alıp süzdürüyorum hatta çıkan peynir suyunu da cam bir kasede biriktiriyorum onu da küçük kaplarda buzluga atıp çorbalarına koyuyorum inan peynir altı suyu için bile yapılır çok lezzetli bir tat veriyor