Merhaba güzel anneler bebeğim 9 aylık sabah 8de uyanır en geç emeriz bir güzel 1 saat 1.5 saat sonra yani 9.30 en geç 10da kahvaltıya oturturum 7 ayından beri özenle salatalığını avokadosunu yumurtasını zeytinlerini peynirlerini bigün krep birgün yumurtalı ekmek birgün ona göre menemen omlet neyse hergün ayrı ayrı bişeyler yapıyorum özenle yapıyorum ama yemiyo aksine heryere fırlatıyo ağzına koysam son 1 aydır elini gıtlana kadar sokup ne verdiysem geri çıkarıyo elini tutsam çok ağlıyo ozaman hiç yapmıyo buğün okadar sinirlendimki artık o biraz daha kendine gelene kadar kahvaltıyıda kaşık maması şeklinde yaptırcam yoksa bende sinir kapmıyo yaptırmasam vicdan azabı yaptırsam zaten yemiyo iki saat temizlik çıkıyo yese temizlikte umrumda değil.
Size sormak istediğim ise ben mama şeklinde kahvaltı neler verebilirim hep ayrı ayrı verdiğim için neleri karıştırıp yada ne vermem gerektiğini bilmiyorum sizler nasıl veriyosunuz kahvaltılarını yardımcı olurmusunuz şu yorgun anayada baktım internetten ama bulamadım güzel şeyler ayrı ayrı değil mama tarzında kahvaltı istiyorum bir müddet öyle denemem lazım.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim uzun oldu kusura bakmayın 🙏