Tugce Merhabalar bebeğim 3 aylık baxsero aşısı oldu. Katıla katıla ağlıyor, ememiyor 😢 ateşi yok ama sakinleştiremiyoruz. Sizlerde de böyle oldu mu? Olduysa ne kadar sürdü?
Elif1010 Tugce Bexsora ağır bir aşı demişti doktorumuz ve 3 gün ateşi huzursuzluğu oldu ağrısı var büyük ihtimalle dönüşümlü calpol ve dolven verdik ama bebeği 7 9 da bexsora oldu
herseyguzelolacakk Tugce o ayda bizde yaptırdık ama tarif ettiğiniz gibi olmadı çok şükür. Ateşi var mı? Bexsero ağır bi aşı. Calpol verebilirsiniz iyi gelir
Tugce Elif1010 1er çay kaşığı calpolü 6 saat ara ile verdim. Doktorumuz daha fazla vermem gerektiğini söylemedi ama siz vermiş miydiniz
Tugce herseyguzelolacakk verdim umarım faydası olur. Pek olmuş gibi durmuyor ama 😢 ateşi 37,2ye kadar yükseldi 36,3 oldu oynuyor
Tugce Oykusmummy özel bir aşı. Zannedersem normalde rotavirüs aşısı da vardı bu ay ama allerjiden dolayı doktorumuz onu yapmak istemedi
Elif1010 Tugce Ateşi düşmediği için vermiştim ateş vardı 3 gün 3. Gün fitil ile geçti zorladı bexsora 2. Doz zor geçmedi
Tugce Elif1010 2. Ay aşıları hiç böyle olmamıştı bunu da öyle geçiririz sanmıştım sancılı olacağa benziyor. Vajina yapışması da vardı biraz doktor onu da açtı belki ona da ağlıyor 😔
Elif1010 Tugce menenjit aşısı dışında hiç bir aşıda zorlanmamıştım çok korktum yaptırırken bile 1 yaşı mı beklesem dedim ama doktorumuz yakalanma riskine karşı yaptı çok geçmiş olsun oda olabilir belki
Tugce Elif1010 çok teşekkür ederim. Ben de rota yapmayacağını tahmin ediyordum bu aşıyı hiç beklemiyordum sürpriz oldu. Normalde de akşamları zor bir bebekti şu an acı çektiği belli acı acı ağlıyor 😭
Tugce herseyguzelolacakk vajinasında ufak bir yapışma vardı doktoru onu da açtı. İşlem esnasında hiç ağlamadı ama ona mi ağlıyor bilemiyorum ☹️