Anneler merhaba. Kızım 15. Ayın içinde henüz dişimiz yok bugün doktorumuza yazdım. İleri tetkik için üniversite hastanesine gitmeniz lazım 13 aya kadar normal dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? D vitamini 1 yaşa kadar düzenli verdim vermemişliğim çok nadirdir. Bilen yardımcı olabilir mi lütfen