Ummduha bol sıvı tüketmek önemli ilk basta canim. Daha sonra ben ysrim soğan karanfil batırıp baş ucuna koyuyorum burnu tıkanmasın diye. Öksürük vs varsa da sarımsağı ezip zeytinyağında 3 4 saat bekletip ayak tabanına sürüp çorap giydirip yatiriyorum. 1 haftadır bizde de geçmeyen bi grip var ustuen birde öksürük eklendi simdi.. Allah evlatlarımıza şifa versin