Bebeğim 11 ay 24 günlük en sevdiğimiz öğün kahvaltıydı şimdi kesinlikle istemiyor ağzını açmıyor ne hazırlarsam hazırlayayım. 2-3 haftadır böyle yumurta yemiyor hiç bir şekilde kahvaltı öğünümüz 150 ml Aptamil oldu artık. Diğer öğünleri güzel yiyor çorba, yemek, meyveyi güzel yiyor. Sizce neden kahvaltıdan soğudu ne yapmam lazım 😕