[silindi] benim için kesinlikle hipp oğlumu aptamil çok fena yaptı çocuk gaz ağrısından çatlıycaktık hippe bir geçtik çocuk kendine geldi hipp ayrıca ne kabız yaptı nede kilo kaybı yaşadı aksine hergün 2 kere kakasını yaptırdı ve aptamilden daha çok kilo aldırdı ben çok memnunum