Ameliyathanenin soğukluğundan dolayı hasta olmuştum. Öksürmek istiyordum ama dikislerimin acısından öksüremiyordum. Boğazımda balgam birikmişti onu çıkaramadığım için her yemek yemek istediğimde boğazımda kalıyor boğulma riski geçiriyordum. En ufak öksürmem direk sezeryan dikislerimi tetikliyor açılıyordu. Çok zorlu bir süreçti benim icin😶