Bebeğim 2 3 gündür akşamları durmuyor ağlıyor. Ağlarken illa ki bacalarını oynatıyor,ellerini yumruk yapıyor,kızarıyor falan. Sonra kucağımıza alıyoruz sakinleşiyor bir süre sonra tekrar ağlıyor. Ondan sonra ayağımızda sallıyoruz susuyor tekrar ağlıyor. Konuşuyoruz susuyor tekrar ağlıyor. 5 dk uyuyor ger uyanıyor. Böyle bir döngü içerisindeyiz. Gaz sancısı mı yoksa huysuzluğundan mı ağlıyor gerçekten anlamıyorum sizce neden ağlıyor ?