Zelele_zulala90 18 aylık bebeğim vücudunun tüm organlarını gösteriyor. Komutların hepsini anlıyor; al, ver, getir, götür, babana göster vb, söylediğimiz tüm nesneleri gösteriyor; çorap, süpürge, tarak vb. Yani algılama çok iyi ama bizim de sorun kelime sayısı çok az; anne, baba, mama, meme, dede gibi. 50 kelime civarı olması gerekiyormuş biz baya gerideyiz.