Merhaba daha önceden gören olmuştur beslenme reddi yaşıyoruz diye oglum dört aylık cok şükür emiyor ama sütüm yetmiyor bu atak döneminde formül mamyı tamamen bıraktı kaşıklada veriyorum tükürüyor benim gibi olan anneler var mı oglum dört aylık formül mama yerine dördüncü aydan itibaren olan hero babyden versem olr mu yada formül mamayı nasıl yedirebilirim