simiyyy ben bunu kullanıyorum açıkcası ağır bir mama sandalyesi ama ön iki ayağında tekerlek olduğu için taşıması kolay fakat temizliği çileden çıkarıyor insanı. sırf bu yüzden ikea antilop aldım ama onunda kemeri omuzlardan olmadığı için bebeğim kalkabiliyor şuan yine buna döndük