Lulemom Kaan25_ bize doktor hastaneden taburcu olurken sıkı sıkı tembihledi. Sakın ellemeyin ovuşturmayın diye. Kendiliğinden geçiyormuş
mucizem_200921 Kaan25_ dün izlemiştim doktor hiç bir müdahalede bulunmayın demişti kendiliğinden geçecektir
Mbal Elisaf asla ellenmez ne kadar yanlış yönlendirme bu. Bir bilgi verirken doğruluğunu teyit edin lütfen.
Seref Elisaf çok yanlış. Dokunulmaz bebeğin göğsüne. Ne kadar hata etmişsiniz ve yanlışınızı dayanaksız doktor tavsiyesiz öneriyorsunuz. Hç birşey yapılmaz. Kendi kendine geçer.
Umay123 Sakın hiçbir şey yapmayın müdahale etmeyin, kendiliğinden geçecektir. Annenin hormonları bebeğe geçti için oluyor
Umay123 Kaan25_ annede olan hastalık bebeğe geçse de sık sık emzirerek bebek kolayca atlatır hastalığı.
Lulemom Kaan25_ yani öyle bariz bi şişlik olmadı. Normaldi. Doktorda öyle dedi diye ellemedim. Şimdi 2 aylık baya geçti
Kaan25_ mucizem_200921 1 hafta oldu geçmedi ve Doktorlard ne den olduğunu bulamadı inşallah düzelir dua edin
Elisaf Seref yani soyle bizlerde kucukken yanlis neler yapılmıştır elbette bilincsizce sukur birr problem yok kim doktora sorarak yapıyor yanlis oldugunu bilsem zaten önermem cok bilmis gibi gelip bilincsizce yprumlar yapmaya bayiliyorsunuz