Gizemgkyh Yumuşatıcısını bilmem ama ben bir kere kızımın deterjanı bitti eşim de bulamamış uni baby kullanıyorum normalde gidip bebeland aman Allah ım iğrenç bir kokusu var çamaşırları bile kokuttu işledi sanki direk çöpe attım kıyafetleri hacı şakir toz sabuna basığ uni baby ile yıkadım da o koku gitti işlevini bilmem de koku hiç benlik değildi ağırdı