Senahatice123 Bebeklerinize veriyor musunuz. Kaçıncı aydan itibaren başladınız? Bebeklerinize ağır gelme gibi bi durum oldu mu?
irva Senahatice123 Ek gıdaya başladığımızdan beri keçiboynuzu pekmezini de tozunu da kullanırım.Herhangi bir sorun da yaşamadık.
Elisaf ek gidaya geçtiğimizde veriyordum hala veriyorum asci anned3n almistim memnunum gayet guzel agir degil