Lena77 kafana çok takma mecbur sağlık için yaptırıyoruz birşey olsa vicdan azabı yaşarız böyle böyle Büyüyecekler hepimiz olduk belli aşıları gerekli olmasa zaten yapılmaz böyle düşün ateşe takılma eğer çok tereddütün varsa hemen eve gidince 1 çay kaşığı ateş düşürücü ver ama birlerden nekadar çok korkarsan çekersin diyorlar ya öyle gerçekten