Bugün de biz 2. ay aşımızı olduk. Akşam üzeri ateşi 37. 5 üzerine çıktı pamuklu suyu dizlerinin arkasına, kol altına, başına koydum düştü gibi 36ları görüyorum ama hala diken üstündeyim. Hemen ilaç vermek istemedim ama çok da korkuyorum birden çıkarsa diye🥺🙄