Mervece0308 2ay 7 günlük bebeğim. Hastane odasından beri kullanıyoruz hala, sadece anne sütü alıyor. Ama benim göğüslerimde bi değişik. Çeşme gibi damlıyo. Bebeğim aslında başlarda emmiyo. Biberon gibi oluyo. Silikonun içine süt doluyo onu içiyo, sonradan emmeye geçiyo. 🤷♀️