1prens1prenses02 bu arada memelerimiz bebeklerimizin ihtiyacına göre süt üretiyor yani siz boş memeyi bile ne kadar verirseniz beyine sinyaller gidiyor ve beyin sütün bebeğe yetmediğini düşünüp süt salgılıyor. Bu arada göğüslerinizin bir depo olmadığını unutmayın yani göğsünüzde süt birikmesini beklemeyin bu yaptığımız en büyük yanlışlar arasındaymış. Öyle yapınca sütünüzün bebeğe yettiğini düşünerek süt salgılama emri vermiyor beyin. Bence mamayı bırakın ve göğsünüzün boş olduğunu bile düşünseniz emzirmeye çalışın bebeğinizi farkı 2-3 haftada göreceksiniz