Allah aşkına bana bi el atın yoksa kendimi imha edicem.
Doğduğundan beri huysuz, herşeye ağlayan, uyku sorunu olan bi çocuğum var. Allah sağlık sıhhat versin ama ben bittim artık sabır denen bişey kalmadı.
Gece saat 9-10 gibi gece uykusuna geçerdi ama son 1 haftadır 11-12 yi buluyor. Ne kendime zaman ayırabiliyorum,ne eşime. Sabah 9.30 gibi uyanıyor. 2 ye doğru öğle uykusu yapıyor 4 gibi kalkıyor. Neyi yanlış yapıyorum da bu çocuğun uykusu gelmiyor? Kafayı yicem artık sinir krizleri geçiriyorum inanın ya. Bu çocuk büyüyene kadar geberip gitmezsem iyi.