Kızlar bi komşum sağolsun baston bebek arabası aradığımı öğrendi elinde kullanmadığı varmış bana verdi ama ben bu arabayı ya anlamadım ya da kırık. Tam yatmıyor, tekerlekleri bi değişik sürmesi çok zor ne tam kapanıyor ne tam açılıyor… Bi yardım eder misiniz ya ben bunu bi tamirciye götürsem tamir olur mu acaba? Ya da tamir için nereye götürmek lazım😬