gazetecianne canım çok geçmiş olsun benim bebeğimde kuvözde kaldı benim yaptığım hataları yapma diye yazıyorum. Korkma sen ona yetersin ve sütünde onda yetecek lütfen mamayı düşünme yoksa psikolojik olarak sütün azalır eğer emmezse düzenli olarak sütü sağ bunu asla ihmal etme. Yanında sana yardımcı olacak biri olsun sen sadece bebeğinle ilgilen onlar evin işleriyle ilgilensin bu çok önemli sen bebeğini emzir bakımını yap ve bol bol uyu bol bol su iç. Biraz karışık yazmış olabilirim bilemedim şuan ama inan ben yeterim diye düşün. İlk 3-4 aylık olana kadar çok zor çünkü üç saatte bir emziremen altını değiştirmen gerekiyor ve sana çok fazla zaman kalmıyor uyumamak insanın psikolojisi bozuluyor ama 4 aydan sonra gece gündüz düzeli ve akşamları uyuyor ve hayat çok güzel oluyor 🙏
benim süt sağmayı emzirmeyi beceremedim yanımda eşimden başka kimsem yoktu hastaneden eve getirdiğimizde 2 gün uyuyamamıştım çünkü doğucağına inanamamıştım (daha önce düşüğüm olmuştu) ve o lohusa kafasıyla herkesin bebeğime zarar vereceğini düşündüm kimseye vermek istemiyordum şuan 6 aylığız hala bir yere bıraktığımda kafamda bir dünya soru işaretleri oluyor. Yardımcı olabileceğim ne olursa her zaman yazabilirsin.
eğer sütün gelmez veya emziremezsen ebe tulin bulur var ondan danışmanlık al canım diğer ebelere bakma çünkü hiç bir işe yaramıyorlar.
birde YouTube Dr osman gönülal var videolarına bak çok işine yaracak🙏