Agubugu 2 yas 2 aylıgız. Oglum geceleri birden uyanıp ağlamaya başlıyor boğazını gösterek. Sabaha kadar oda oda geziyoruz. Ne önerirsiniz arkadaşlar.
antropologanne Agubugu Denemedigim sey kalmadi. Antibiyotik kullanmak zorunda kaldik. Ama halen tam olarak gecmedi. Cok direncli bir salginin icindeyiz😣
Zelisskk Agubugu oğlum 9 aylık bizde öyleyiz 😑 öksürük, ağlama uyuyamama. Antibiyotik kullanıyoruz birde doktor ibronim şurup verdi onu içiriyorum ıhlamur içiriyorum.
1anne1yavru Agubugu bizde hem antibiyotik hem öksürük şurubu kullandık ama geçmedi 1 aydır dün asist diye bi şuruba başladı hafifletdi inşallah tamamen geçer
Kuygurr Valla benim kızda öyle 8.5 aylık devamlı burnunu temizliyorum serumla iyi geliyor doktorda birtane şurup verdi resmen sigara içmiş gibi öksürüyor pekmez tereyag sarımsak ısıtıp veriyorum iyi geldi gibi