HandeSs Antibiyotiğe başlandığı zaman en az 5 gün kullanılmalı. 2 gün kullanıp bırakırsanız, bakteriler daha dirençli hale gelip hastalığı 2 katına çıkarıyor ve zor iyileşiyorlarmış başımıza geldi çünkü. Doktor çok kızmıştı iyileşti sanıp 2 günde bıraktığımız için