Asya2 Duzenli netira kullaninca geçiyor ama bırakınca başa sarıyor dogdugundan beri aynı 2 ayligiz masaj da yapiyorum
buselidunya Asya2 Kızımında ilk aylarında vardı çapaklanma ve göz sulanması, düzenli olarak günde üç kez göz masajı yaptım çabuk geçmişti (:
mom54546 Asya2 çayla temizle ckk faydası olur kızıöda olmuştı doktor damla vermedı çatla temizle demişti
irva Asya2 Sabah akşam ılık çay ile pansuman yap canım.Pamuğu ılık çaya batır gözüne hafif hafif dokundur.Suyu vs aksın yani gözüne sıkıntı etme.
Merlinlin Asya2 bizimki 5 Ay sürdü farklı zamanlarda 2 kere damla kullandık. Anne sütü ile sildim. Masaj yaptım. Ama hep tekrarladı. 5. Ayda kendiliğinden geçti şükür. Dünya varmış dedim.
buselidunya Asya2 göz pınarlarına yuvarlaklar çiziyormuş gibi yapmıştım düzenli bir şekilde yapınca gerçekten geçiyor, şok olmuştum😀
Asya2 mom54546 sürekli mi yani her oluşunda mı yapıyım gun icinde sürekli capak ve göz sulanmasi oluyor
mom54546 Asya2 ben bi sabah yapıyordum bıde akşam gunde 2 defa yapsan yeter çağaklanması gecene kadar devam et ama çayla bi süre sonra kalmaz o capaklanma gecer