Ben internetteki yorumlara aldanıp Onursal Yıldız’a yaptırdım çok pişmanım. Herkes öve öve bitirememiş anlamadım neyini övdüler bu kadar? Adam sadece 10 dk sünnet edip bilgi veriyor birdaha zaten yüzünü göremiyorsun. Klipsi hemşire çıkartıyor sonraki kontrolleride telefondan foto atarak yapıyor. Bence sakın o doktora gitmeyin ben Yusuf Bal’a gitmedigim icin pişmanım