Nurgrvn 1 buçuk yaş bıraz daha rahatlaniyo diye düşünüyorum hatta ikincisi yolda O kadar rahatım 😂😂 şöyleki artık çocuk oldun mu bundan sonra çok rahatlık beklememek lazım derler ya her yaşların da bir sorun çıkıyor ama yani bn yemek de temizlik yapamazdjm duş bile almaya vaktim olmazdı mahfolur dum bn ömrümde bu kadar problem li bir Bebek görmedim ilk kızım da ama şuan hakkını yiyemem çok şükür en azından bu saydıkları mi yapabiliyorum yanı o yüzden kendimi rahat görüyor um 😊🤷