Buzluktan normal dolaba indirin orada çözülsün sonra ılık suda bekletin ılısın verin o yağ dediğiniz.çok zorda kalmadıkça şirket buzluktan çözdürmeyin kalitesi ölüyor sütün . Çok zorda kaldınız buzluktan alın çeşmenin altında eritin sonra biberona koyup ılık suda bekletin ısınsın öyle verin